wtorek, 30 sierpnia 2011

Kod Orange z rozsypanki na 30 sierpnia

Kolejna już 3 Edycja Tajemniczych kodów Orange trwać będzie do 13 września br. Każdy kod ważny jest od opublikowania do godz. 10:00 następnego dnia, wyjątkiem są weekendy. Kody są zaszyfrowane i podawane w formie rozsypanki aby nie było zbyt łatwo. Jednak użytkownicy śledzący tego bloga otrzymywać będą gotowe odpowiedzi jak miało to miejsce w poprzednich postach. Rozszyfrowany kod wysyłamy na bezpłatny numer 80101 w zamian otrzymujemy ciekawe bonusy w postaci SMS/MMS czy dodatkowe minuty.

ZADOWOLENIE - 20 minut do wszystkich sieci (ważność kodu to 3 dni)

Nie zapomnij podzielić się kodem z znajomymi kliknij na Wykop lub NK !! Niech inni też skorzystają.

Podziel się z znajomymi !


3 komentarze:

  1. Mi przyszedł SMS o treści: "To prawidlowe slowo, gratulujemy! Otrzymujesz 20 minut do wszystkich sieci wazne 3 dni. Twoi znajomi tez moga otrzymac bonus :) przekaz im kod.". SMSa wysłałem około 13:30

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ja również wpisałem kod na 3 numerach o różnych porach i otrzymałem 20 minut :) Proszę śledzić bloga jutro również zamieszczę kod tak szybko jak to będzie możliwe.

    Zachęcam również do umieszczenia linku na portalach społecznościowych takich jak facebook, Nasza-Klasa, czy dla osób mających konto na wykop. Dzielcie się nie tylko z znajomymi ale innymi użytkownikami internetu.

    OdpowiedzUsuń